Prezentacija je obuhvatala osnovni prikaz mogućnosti novog sistema, osmišljenog da automatizuje registraciju veslača, prijave za regate, izradu startnih lista, objavljivanje rezultata i merenje vremena.
Brže, lakše, preciznije. Veslački savez Srbije je u utorak, na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, održao prezentaciju tehnološki unapređenog načina registracije takmičara, obrade podataka, merenja vremena na takmičenjima i prikaza rezultata. Novi sistem kreirala je hrvatska firma „Furki sport“, koja uveliko sarađuje sa mnogim sportskim savezima i klubovima u svojoj zemlji, ali i sa Vaterpolo savezom Srbije, a samo predstavljanje inovativnog programa obavio je njegov tvorac i direktor Marin Furčić. Prezentaciji su prisustvovali predstavnici srpskih veslačkih klubova, kao i sudijske komisije i stručne službe VSS-a.
- Sistem je stvoren da se prilagodi vama, a ne vi sistemu – više puta je tokom prezentacije ponovio gospodin Furčić, direktor „Furki sporta“, firme sa velikim domaćim i međunarodnim iskustvom u obradi podataka i prikazu informacija na sportskim takmičenjima širom sveta. – Osmišljen je da, pre svega, pojednostavi i ubrza procese svojstvene za jednu sportsku organizaciju kao što je Veslački savez Srbije, sa svim specifičnostima veslanja, od registracije takmičara, do merenja vremena na takmičenjima i prikaza rezultata.
Prezentacija je obuhvatala osnovni prikaz mogućnosti novog sistema, koji je, kada je veslanje u pitanju, osmišljen da automatizuje sledeće segmente: registraciju veslača, prijave za regate, izradu startnih lista, objavljivanje rezultata i merenje vremena.
Što se prvog segmenta tiče, kada se veslač posle prve registracije nađe u sistemu Veslačkog saveza Srbije, godišnja registracija bi se obavljala po pojednostavljenoj proceduri, bez ponovnog podnošenja osnovne dokumentacije, čime bi se klubovima olakšalo slanje prijava i kontrola prijavljenih veslača, a savezu proces registracije i evidencije. Važno je napomenuti da bi sistem maksimalno, po automatizmu, vršio kontrolu prava nastupa, a po kriterijumima Veslačkog saveza Srbije. Klubovi bi unosili sve neophodne podatke za svoje veslače, a savez bi ih proveravao i verifikovao. Pristup podacima o veslačima imali bi samo matični klub i savez.
Kada su regate u pitanju, sistem dozvoljava prijavu samo veslača koji po kriterijumu saveza imaju pravo nastupa. Klubovima se olakšava postupak prijave, u svakom trenutku imaju uvid u stanje prijava svojih veslača, dok organizator regate samo vrši potvrdu prijavljenih posada. Uvid u sve prijave imali bi samo klub organizator takmičenja i Veslački savez Srbije. Kada organizator takmičenja potvrdi sve prijave, biće mu olakšan uvid u broj prijava, a pre svega, sistem će „jednim klikom“ da izradi satnicu prema broju prijavljenih posada, da obavi žreb i omogući prikaz startnih lista.
Sistem ubrzava i proces kontrole izlazaka na vodu, pa će sudije i kontrolna komisija na jednostavan način da izvrše proveru, a treneri neće morati da nose dokaze o registraciji svojih veslača.
Za kraj, merenje vremena na takmičenjima bi bilo povezano sa sistemom za praćenje rezultata, a sistem ima i mogućnost merenja prolaznih vremena, kao i snimanja foto-finiš kamerom. Rezultate uživo možemo da pratimo na Internetu, a dostupni su i baza i arhiva svih rezultata, kao i pretraga istih po raznim parametrima (po veslačima, klubovima, regatama). Sistem za praćenje rezultata omogućava prikaz rezultata svih regata u organizaciji saveza, arhivu po sezonama, prikaz startnih i rezultatskih lista, plasmana u nacionalnom prvenstvu itd.
Posle završene prezentacije, predstavnici klubova su imali brojna pitanja koja su se ticala praktičnih situacija sa kojima se susreću prilikom registracije, prijava i samih takmičenja, a utisak je da bi srpsko veslanje uvođenjem ovakvog sistema napravilo veliki korak napred.
VIŠE DETALJA O PREZENTACIJI NOVOG SISTEMA ZA REGISTRACIJU, OBRADU PODATAKA,
MERENJE VREMENA I PRIKAZ REZULTATA POGLEDAJTE U FOTO GALERIJI
Dejan ARANITOVIĆ